یاس کانکس  طراحی و ساخت انواع کانکس (تهران)

کانکس های پانلی

کانکس پانلی چیست: 

کانکس پانلی به ساختمان‌هایی اشاره دارد که از پانل‌های ساخته‌شده معمولاً از فلز یا ساندویچ‌پنل (دو لایه فلز جداشده توسط یک لایه عایق) تشکیل شده‌اند و به عنوان واحدهای ساختمانی قابل حمل و موقت برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع ساختمان‌ها اغلب به منظور ایجاد فضاهای مسکونی، تجاری، اداری یا صنعتی کاربرد دارند.

کانکس‌های پانلی اغلب به صورت پیش‌ساخته در کارخانه‌ها ساخته شده و پس از آماده‌سازی، به محل مقصد منتقل می‌شوند. از ویژگی‌های اصلی کانکس‌های پانلی می‌توان به سرعت نصب، قابلیت تجمیع و جداسازی آسان، قابلیت حمل و نقل راحت، هزینه‌های نسبتاً کمتر نسبت به ساخت ساختمان‌های سنتی، و انعطاف‌پذیری در استفاده اشاره کرد.

استفاده‌های متعددی برای کانکس‌های پانلی وجود دارد:

  1. کانکس‌های مسکن: برای مسکن در مواقع ضروری مانند بحران‌های طبیعی، پروژه‌های ساخت و ساز، محل‌هایی که نیاز به مسکن موقت دارند، استفاده می‌شوند.

  2. کانکس‌های اداری: برای ایجاد فضاهای اداری موقت در محل‌هایی مانند نمایشگاه‌ها، رویدادها، پروژه‌های ساخت و ساز و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  3. کانکس‌های تجاری: برای ایجاد مغازه‌های موقتی یا فروشگاه‌ها در مکان‌های مختلف به کار می‌روند.

  4. کانکس‌های صنعتی: برای استفاده در کارگاه‌ها، انبارها، محل‌های تولید و غیره در صنایع مختلف مناسب هستند.

کانکس‌های پانلی به عنوان یک راه حل سریع و موقت در بسیاری از شرایط استفاده می‌شوند.

برخی از پروژه های طراحی و ساخت کانکس های پانلی – یاس کانکس:

قیمت کانکس ساندویچ پانل

قیمت کانکس ساندویچ پانل بسته به عوامل مختلفی مانند اندازه، کیفیت و امکانات آن متفاوت است. به طور کلی، قیمت کانکس های ساندویچ پانل از حدود 50 میلیون تومان شروع می شود و تا حدود 300 میلیون تومان نیز می رسد.
در اینجا قیمت برخی از کانکس های ساندویچ پانل با اندازه های مختلف آورده شده است:
کانکس پانلی  2.4 در 4 متر با امکانات پایه: حدود 50 میلیون تومان
کانکس پانلی  2.4 در 6 متر با امکانات پایه: حدود 70 میلیون تومان
کانکس ساندویچ پانل  2.4 در 8 متر با امکانات پایه: حدود 90 میلیون تومان
کانکس ساندویچ پانل 2.4 در 12 متر با امکانات پایه: حدود 120 میلیون تومان
البته قیمت های کانکس پانلی ذکر شده، فقط قیمت پایه کانکس هستند و ممکن است با افزودن امکانات اضافی، قیمت آن ها نیزافزایش یابد.
برخی از عواملی که بر قیمت کانکس پانلی تاثیرگذار است درادامه ذکر شده است:
• اندازه
• کیفیت
• امکانات
برای اطلاع از قیمت کانکس ساندویچ پانل به طور دقیق، باید با یک تولید کننده کانکس معتبر تماس بگیرید و مشخصات کانکس مورد نظر خود را به آنها ارائه دهید.

خرید کانکس ساندویچ پانل

خرید کانکس پانلی یک فرآیند چند مرحله ای است که باید با دقت انجام شود. در اینجا مراحل خرید کانکس پانلی آورده شده است:
1. نیازهای خود را تعیین کنید. اولین مرحله در خرید کانکس پانلی این است که نیازهای خود را تعیین کنید. این که کانکس پانلی را برای چه منظوری استفاده می کنید؟ چه نیازهایی دارید ؟ چه امکاناتی برای کانکس پانلی مدنظر شماست؟ و ….
2. انتخاب تولیدکننده یا فروشنده مناسب: پس از تعیین نیازهای خود، می توانید شروع به مقایسه تولیدکننده ها یا فروشنده های کانکس نمایید. چندین تولید کننده کانکس پانلی در بازار وجود دارد که هر کدام محصولات مختلفی را ارائه می دهند. قیمت ها، کیفیت، امکانات و خدمات پس از فروش از عوامل مهمی هستند که باید در هنگام مقایسه گزینه ها در نظر بگیرید.
3. قرارداد بنویسید. پس از دریافت پیشنهاد، باید قراردادی با تولید کننده کانکس پانلی بنویسید. این قرارداد باید شامل تمام شرایط و ضوابط معامله، از جمله قیمت، زمان تحویل، امکانات و خدمات پس از فروش باشد.
نکات مهم برای خرید کانکس پانلی
• بهتر است قبل از خرید کانکس پانلی، از کانکس ها بازدید کنید. بازدید از کانکس ها به شما کمک می کند تا کیفیت ساخت و امکانات آنها را ارزیابی کنید.
• کانکسی متناسب با بودجه خود تهیه کنید. قیمت کانکس ها بسته به اندازه، کیفیت و امکانات آنها متفاوت است.
• گارانتی کانکس را از تولیدکننده دریافت نمایید. گارانتی به شما اطمینان می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در کانکس، تحت پوشش هستید.

روش های خرید کانکس ساندویچ پانل

جستجوی آنلاین: یکی از روش های خرید کانکس ساندویچ پانل، استفاده از سایت های اینترنتی است. با جستجوی آنلاین در اینترنت می توانید با تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف آشنا شوید و یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید.
• مراجعه به نمایشگاه ها و شرکت های تولید کانکس : راه دیگر برای خرید کانکس پانلی مراجعه حضوری به نمایشگاه ها است.

فروش کانکس ساندویچ پانل

فروش کانکس ساندویچ پانلی در ایران توسط چندین تولید کننده و فروشنده انجام می شود. این تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات خود را در انواع مختلف و با قیمت های متفاوت ارائه می دهند.

برای خرید کانکس پانلی می توانید از مشاوره تیم یاس کانکس استفاده نمایید. بدین منظور می توانید از یکی از روش های موجود در صفحه تماس با ما استفاده نمایید.

محصول قبلی
کانکس کافی شاپ سیار، ثابت
محصول بعدی
کانکس نگهبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

اشتراک گذاری این مطلب